Ferrari muzej (9)

29-30. april 2013

Izlet v Italijo s študenti FIŠ Novo mesto. Ogled tovarne in muzeja Ducati v Bologni. Ogled muzeja Ferrari v Maranellu. Drugi dan obisk zabaviščnega parka Mirabilandia.

Toskana (28)

13-15. maj 2011

Foto potep z e-fotografijo po Toskani. Prvi dan ogled mesteca San Gimignano z značilnimi stolpi in Volterra. Vožnja do hotela v Chianciano Terme. Naslednji dan smo vstali ob pol petih, da smo ujeli prve sončne žarke, ki se razlijejo po toskanskih gričih. Čas ni bil naš gospodar, zato je bilo časa za umirjeno slikanje dovolj kadarkoli smo se ustavili. Na mestnem trgu v Montalcinu smo se ohladili s pivom in ujeli nekaj čudovitih portretov. Naključje je hotelo, da se ustavimo v vasici Torrenieri, kjer nam gostoljubni domačini postrežejo z domačim pršutom, olivnim oljem in vinom Brunello. Zadnji dan nam je korajžo vzel dež, pa saj smo bili tako namenjeni na pot nazaj domov.

Štanjel (8)

10. oktober 2010

Potepanje po Krasu - Štanjel, Kobdilj, Goče

Aeroshow Maribor (20)

2008

Motorna letala, jadralna letala, letalske akrobacije, hoja po krilih, model Rusjanove Eda V, ki dejansko leti :), obisk iz Aviana - Eurofigher...

Samos (24)

julij 2006

Grčija prvič. Malo pred glavno sezono, zato tudi manj ljudi in je bilo carsko. Izlet po otoku: Eupalinijev podzemni akvedukt - skozi hrib so speljali vodo na drugo stran otoka, tradicionalni izdelki iz gline, Pitagorova čaša, plaža Potami, mesto Samos. Pa veliko koktailov, raki...

Narava (14)

2005 - 2012

Čudovita narava - Beautiful nature

Cinque Terre (16)

23-25. september 2011

V čudovitih barvastih vasicah Cinque Terre smo e-fotografi spet iskali zanimive motive. Pot se začne z ladjico iz La Specie. Prvi kratek postanek naredimo v vasici Portovenere. Nadaljujemo plovbo proti severu in si z morja ogledamo vasice od daleč. Izkrcamo se v zaadnji vasici Monterosso. Usedemo se na kavi in krademo portrete. Z vlakom se počasi vračamo od vasice do vasice: Manarola, Riomaggiore. Zadnji dan smo se že zgodaj zjutraj vrnili v Portovenere, še preden se v vasico začnejo zgrinjati množice turistov.

Beneški karneval (25)

27. februar 2011

Enodnevni izlet z e-fotografijo na Beneški karneval. To je bil prvi dan karnevala, a se je na Markovem trgu vseeno gnetlo mnogo obiskovalcev, predvsem pa različnih mask. Nato smo se odpravili z ladjico še na otok Burano. Otok so včasih naseljevali rokodelci različnih obrti. Značilnost mesteca na otoku so barvite hiše (poleg nagnjenega zvonika).

Moskva (68)

julij, november 2010

Službeno potovanje v Rusijo, tokrat v Moskvo. Hotel je skoraj v centru, zato sva jo s sodelavcem kar peš mahnila do Rdečega trga, mimo Bazilike Vasilija blaženega, mimo Leninovega mavzoleja, mimo trgovskega centra Gum in okoli Kremlja na pivo. Po šestih urah hoje so me noge pošteno bolele. Še dobro, da sva se naslednji dan na izlet odpravila z ladjico. Začela sva na prvi postaji in po poldrugi uri vožnje prišla do končne postaje, do Kijevskega vokzala (železniška postaja). Spila sva pivo ob vodometu, se malo razgledala, nato pa odpravila nazaj proti hotelu.

Barnaul (23)

november 2008

Spet službeno potovanje v enem mesecu, tokrat v središče Sibirije, v okrožju Altaj, mesto Barnaul, kakih 500 km vzhodno od Novosibirska, Ne vem ali je bližje Moskva ali Tihi ocean. Prave sibirske zime nisem doživel, ker so se temperature gibale od -10 do 0°C (in to novembra!), po odhodu pa so padle spet na ‘normalnih’ -30°C. Zamrznjena reka Ob, gledališče, hotel (tisti z modro streho, 5*, ogromna soba), obvezno kip Lenina, na koncu pa še zabava v 'Požarki'.

Kos (48)

julij 2008

Otok Kos, Grčija. Ogled Mavzolove grobnice v Bodrumu (Turčija) - eno izmed sedmih starodavnih čudes. Ogled vulkanskega otoka Nyssiros.

Ljudje (22)

2011

100 ljudi, 100 obrazov, 100 pogledov, 100 nasmehov, 100 situacij, 100 priložnosti

Šport (8)

2010

Konjeniška prireditev na ranču Ložar v Študi pri Domžalah, Dirkališče Logatec, dirkališče Brnik

Aviofun (12)

3. junij 2011

Letalski miting Aviofun 2011, Letališče Edvarda Rusjana, Maribor. Letala: ruski Polikarpov-2, P2006T z motorjem na bencin (95 oktanski), Cesna Citation, zračne akrobacije s skupino letal kraljevih sil - Red Arrows, glasna Saab Grippen in Eurofighter, C-130 Hercules, Galeb

Park Natura Viva (36)

17. oktober 2009

Izlet v tematski park Natura Viva. Prvi del parka sestoji iz Safari parka, kjer se z avtom zapešlješ čez park in si ogledaš različne živali od antilop, žiraf, belih levov, nosorogov, nilskih konjev... Drugi del parka sestavlja živalski vrt z eksotičnimi vrstami živali pa tudi rastlinami. Sledil je ogled mesta Verona: trg Bra, Porta Nuova, amfiteater, sprehod po ulici Mazzini do hiše kjer je Romeo dvoril Juliji.

Arhangelsk (26)

oktober 2008

Službeno potovanje v Arhangelsk, Rusija, na sever Rusije, kjer se reka Dvina izliva v Belo morje. Čeprav se mesto nahaja 64,5° nad ekvatorjem, polarnega sija takrat ni bilo videti. Sončni vzhod je dolg 2-3 ure, Sonce pa na tleh riše dolge sence. Ogled muzeja 'Mali Koreli' kjer predstavljajo arhitekturo zgradb skozi zgodovino. Potep po mestu, kip Lenina, ledolomilec v pristanišču, urejena promenada v ozadju pa najvišja stolpnica, center in simbol Arhangelska.

Djerba (52)

september 2007

Prvi izlet v Afriko in v muslimanski svet. Trgovanje in barantanje sta sestavni del kulture, ki se ji moraš prilagoditi: come my friend, just look, one minute, come inside shop. Puščava je pa tudi nekaj posebnega - morje peska, sonce pa tudi nažiga na vso moč.